Grįžti į paiešką
Grįžti į paiešką

MICHELIN

Išmatavimai:

Plotis
Profilis
Skersmuo

Sezonas:

Gamintojas:

tab-picture
tab-picture

„Michelin" misija nuo pat bendrovės įkūrimo pradžios buvo ne tik prisidėti prie prekių ir žmonių mobilumo didinimo, bet ir visuomenės raidos.

Kiekvienas „Michelin" veiksmas ir sprendimas paremtas šiomis penkiomis svarbiausiomis vertybėmis: pagarba klientams, pagarba žmonėms, pagarba akcininkams, pagarba aplinkai, pagarba faktams. „Michelin" jau daugelį metų užima lyderės pozicijas kiekvienose padangų gamybos rinkose ir segmentuose. Keletas svarbiausių faktų apie „Michelin"- 109 193 darbuotojai (102 692 darbuotojai, dirbantys visą darbo dieną); 2009 m. pagaminta daugiau nei 150 mln. vnt. padangų ir 10 mln. vnt. žemėlapių bei kelionių vadovų; grynoji apyvarta sudaro daugiau nei 14,8 milijardo eurų. Lengvųjų automobilių ir komercinių transporto priemonių padangų rinka - 80 % padangų parduodama antrinėje rinkoje. Sunkiasvorių sunkvežimių rinka - 80 % padangų parduodama antrinėje rinkoje (radialinės padangos); 72 gamyklos 19-oje pasaulio šalių.  Produkcija platinama daugiau nei 170-yje pasaulio šalių. Michelin korporacija, diegdama pačius aukščiausius kokybės standartus, pagrindinėmis gamybai reikalingomis žaliavomis nusprendė apsirūpinti pati – turi nuosavas kaučiuko plantacijas Vietname (šią žaliavą parduoda ir konkurentams), taip pat turi nuosavas plieno gamyklas. Michelin padangų karkasai vertinami kaip geriausi pasaulyje, nes yra unikalūs ir užpatentuoti, o Michelin prekinis ženklas (Michelin žmogeliukas) –  populiariausias prekinis ženklas pasaulyje padangų gamintojų tarpe.

Du broliai, Andrė (Andre) ir Eduaras Mišelinai (Edouard Michelin) 1889 m., pradėjo verslą ir ieškojo sprendimų, kurie atvertų duris į ekonominę plėtrą ir laisvę, leidosi į didžią žmonijos ir pramonės odisėją diegdami nenutrūkstamas naujoves.




Grįžti į paiešką

+370 614 82222 a

Jūsų pranešimas išsiųstas

Klausk specialisto

Яндекс.Метрика