Tuščias
Grįžti į paiešką
Grįžti į paiešką

Autobild universalių padangų testas 2022 - kompaktiniai modeliai (didysis testas)

2022 m. universalių padangų testas - kompaktiniai modeliai (didysis testas)

Testo organizatorius - AUTO BILD

Testuotas dydis - 195/55 R16

Testavimo objektas - galutinis universalių padangų reitingas po visų testo etapų

 

Apie testą:

 

Sniego bandymai buvo atlikti SHPG (Southern Hemisphere Proving Grounds) gamykloje Naujosios Zelandijos pietinėse Alpėse esant -5°C, o geriausia padanga šioje bandymo dalyje buvo Michelin CrossClimate 2, kuri, pasak ekspertų, kartais buvo net efektyvesnė nei žieminės padangos. Tuo pačiu metu, nors visi varžovai turėjo 3PMSF (trijų viršūnių kalno ir snaigės) ženklą, liudijantį jų pasirengimą žiemos sąlygoms, Maxxis ir Bridgestone parodė vidutinius rezultatus, o pastarosios padangos sukibimas su sniegu buvo įvertintas kaip "itin ribotas".

Asfalto bandymai buvo atlikti ATP poligone Papenburge (Vokietija) ir Wachauring mieste, Austrijoje, o visus bandymus su šlapia danga (neskaitant vandens planavimo) laimėjo Bridgestone modelis. Aukštus balus taip pat gavo Vredestein, Hankook ir Dunlop padangos, kurios, be kita ko, užtikrina tikslią valdymo reakciją; iškilo problemų su Nexen ir Toyo padangomis, kurios stabdant ir manevruojant demonstravo ne tokį puikų sukibimą.

Saulėtu oru (+22°C) sausoje trasoje aukščiausias turnyro vietas iškovojo Vredestein, Bridgestone, Michelin ir Kleber, kurios greitai ir tiksliai reagavo į vairuotojo nurodymus, taip pat greitai sustabdė Volkswagen Polo, kuris buvo naudojamas kaip bandomasis automobilis. Kita vertus, „Maxxis“ ir „Nexen“ elgėsi labiau kaip žieminės padangos ir užtikrino tik vidutinį valdymą, o Continental, Firestone ir Nokian bandyme išsiskyrė ilgiausiu stabdymo keliu.

Autobild ekspertai taip pat įvertina protektoriaus eksploatavimo laiką, kurio metu padanga nuvažiuojama 12 000 kilometrų, o po to apskaičiuojama, kiek ji dar gali nuvažiuoti, kol pasieks likusį 1,6 mm protektoriaus gylį. Šiais metais tikrą staigmeną padarė Nexen padanga, kurios numatoma rida siekė 72 000 km. Šioje srityje korėjietiškos padangos turėjo didžiulį pranašumą prieš visas varžybas – net Michelin padangos (o Michelin padangos tokiuose bandymuose paprastai laimi dideliu skirtumu) buvo 28 000 km trumpesnis. Kadangi Michelin taip pat buvo brangiausia padanga bandymo metu, ji kartu su Continental nukrito į reitingavimo apačią dėl nepalankaus kainos ir kokybės santykio.

Galutinėje įskaitoje pergalę šventė Goodyear Vector 4Seasons Gen-3, kuri demonstravo puikų našumą visų tipų paviršiuose (vienintelis trūkumas – didesnis pasipriešinimas riedėjimui), o antrąją vietą užėmė Vredestein Quatrac, kuris taip pat buvo labai efektyvus visomis sąlygomis, bet turėjo gana trumpą protektoriaus tarnavimo laiką. Tačiau neapsieita be staigmenų, Continental AllSeasonContact užėmė tik 13 vietą dėl nepalankaus aukštos kainos ir mažo atsparumo dilimui santykio, o Bridgestone Weather Control A005 Evo liko paskutinis - tai pirmiausia buvo susiję su prastu sukibimu su sniegu.

Apibendrindami rezultatus Autobild ekspertai pažymėjo, kad „šiuolaikinės visasezoninės padangos, be abejo, gali būti laikomos saugiu pasirinkimu, ypač kompaktiškų automobilių savininkams, o tai įrodo bandymai, atlikti visose klimato zonose (išskyrus šiaurinę platumą, kuriose padangas vis tiek reikia keisti du kartus per metus). Naujos kartos padangos sutaupo daug laiko ir pinigų, tačiau reikia būti atsargiems, nes yra rizika susidurti su „juodąja avimi“, todėl prieš perkant padangas reikia pasikonsultuoti su specialistais.

 

Nuoroda į testą

 

Svarbu: norint išsirinkti tinkamiausias padangas savo automobiliui ir gauti panašiausius rezultatus padangas eksploatuojant, būtina atkreipti dėmesį, ar sutampa testuotų ir Jūsų pasirinktų padangų:

* Modelis. Gamintojai kas kelis metus modelius vis atnaujina. O testai paprastai atliekami dar neprasidėjus sezonui, todėl dalis bandymams parinktų modelių būna senesnės kartos.

* Dydis. To pačio modelio, tačiau net mininaliai skirtingo dydžio padangos gali turėti visiškai kitokius bandymų rezultatus.

* Greičio bei apkrovos indeksas ir homologacijos. Šie parametrai šį tą nusako apie padangos sudėtį, sandarą, protektoriaus ypatybes, todėl smarkiai įtakoja padangų savybes.

* Maršrutai, kelių ir oro sąlygos. Apsvarstykite, ar testavimui parinktos trasos atitinka Jūsų kasdienius kelius.

 

Nugalėtojai (galutinis universalių padangų reitingas po visų testo etapų):

  • Kaina nuo: 74,00 €

  • Kaina nuo: 53,00 €

  • Kaina nuo: 59,00 €

  • Kaina nuo: 57,00 €

  • Kaina nuo: 47,00 €

  • Kaina nuo: 69,00 €

  • Kaina nuo: 72,00 €

  • Kaina nuo: 52,00 €

  • Kaina nuo: 86,00 €

  • Kaina nuo: 50,00 €

  • Kaina nuo: 62,00 €

  • Kaina nuo: 51,00 €

  • Kaina nuo: 72,00 €

  • Kaina nuo: 51,00 €


Grįžti į paiešką

+370 614 82222 a

Jūsų pranešimas išsiųstas. Pasitikrinkite, ar tikrai gerai nurodėte savo kontaktinius duomenis.

Klausk specialisto

Яндекс.Метрика